Remissens vikt.

Vikten som Elli uppgav (som hon frågade i en av dom tidigare samtalen) i remissen stämmer inte.. Jag är helt 100 på det, jag vägde mig inte alls för länge sen och vet att jag gått upp några kilon.
Så i morse när jag vaknat var jag tvungen att gå ut i tvättstugan och väga mig, jag bara stod och glodde på vågen.. Den såg ut som ett hungrigt monster som ropa "kom, kom!" men man vet att man borde fly... Men man blir så distraherad, så jag ställde mig på den...



Jag vet inte om det va bra eller dåligt, men vikten som står i remissen STÄMMER tydligen.. Det betyder att jag gått ner ett x antal kilon igen. Det är en liten besvikelse hos mig själv, för att jag äter faktiskt nu. Det är inget jag ljuger om, och på senaste tiden har det faktiskt varit fruckost (tvåmackor och joice) vid tolv slaget och sen något fika liknande under dagen och sen middag en normal portion (händer att jag tar en till portion)... Ingen i familjen har klagat på att jag borde äta mer eller att jag ska släppa min kärlek till yoghurten, efter som att dom ser att jag äter mer och mer "rätt" nu förtiden.  

Så hur i all värden kommer det här sig? Jag äter till och med ganska onyttiga saker, så som godis, kakor, chips och liknande. Så helt ärligt så förstår jag inte. Vågen visade att jag "gått upp" två hekto och jag vet att de är normalt att vexla mellan 3-4 kg så det som va bland den högsta vikten förr kanske nu är bland min minsta..?

Jag vet inte, jag har ingen aning.. Det känndes bara konstigt att jag vägde som jag gjorde. + att lillasyster säger att vågen visar förmycket, men de tror jag inte på, så jag utgår från denna vikt nu.


Kanske ett löjligt inlägg men behövde bara skriva ner detta...


Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0