Nu.

Har precis haft soffa här, de va verkligen roligt och mysigt att se henne igen. Vi snackade och myste bara på mitt rum :). Sen gick vi ut med mina hundar på en promiss. Hon gick hem, jag ska snart åka till micke. Jag känner att jag måste prata med honom, frågan är om jag kommer våga :/. Men blir så besviken på vissa saker och när jag har sakt de på sms så har han bara blivit sur och missförstått allt.

Så i dag ska jag försöka öppna min käft - höhö, ne men jag måste verkligen.

Funderar på att skicka ett sms och säga att vi behöver snacka lite ikväll, dels för att jag vill prata om lite saker och sen vill jag veta vad han tycker och känner kring... ja allt.

Så det här kommer bara gå åt skogen, jag kommer inte våg så ha inga förväntningar!
Det här menas också med att jag kommer inte kunna blogga för än jag kommer hem i morgon och jag vet inte alls när det blir.

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0