Nu sticker jag starx.

Ska strax till Micke ponken och hoppas på fredags mys! hihi (ofta). Jag vet inte vilken dag jag kommer hem, det går inte att blogga hos han, vilket SUGER! men går inte att göra något så.

I morgon har jag sagt till gymnastiken att jag inte kan komma, för då ska jag och micke träffa Mickis och Philip - mys! :).

Lördagen den 13 Mars har jag och Micke varit tillsammans i ett år och sex månader!
Vad ska man säga?

Ett år och sex månader har gått sen vi vart tillsammans (officiellt). Kännt varandra i flera år och jag bar älskar det där pirret i magen som jag får varige gång vi ses! hhi <3

Jag älskar dig med hela mitt hjärta, och mer! <3

(btv så har jag ganska många nya inlägg så hoppas ni klarar er.. Bloggar så fort jag kan)

Pussilussen!<3



Kommentarer
Postat av: Abby

Grattis! :D

/A

2010-03-13 @ 19:19:49
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Lissie

Grattis, grattis! :)

2010-03-14 @ 22:28:18
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0