Nu orkar jag inte mer.

Den här dagen va skit redan när jag vaknade.. Fick hopp om att de skulle bli en rlig o mysig helg... HAHAHA hur FAN kunde jag tro på det själv? - Jag hade tankarna på "rätt" bana att Micke inte skulle kunna komma till middagen på lördag.. Men jag vill så gärna vara med han och nu ska han vara med sin farsa heeeela helgen

Jag offrade fan gymnastiken i lördas för att han och jag skulle kunna umgås.. Vad offrar han egentligen? :S
Näe är bara så sjukt ledsen o besviken att jag bara vill BORT NU! 

Va fan är de här för JÄVLA SKIT dag?! - Vad har jag gjort lixom?...

Orkar inte mer nu. 

Nu tänker i alla fall inte jag höra av mig till han (det kommer väl sluta som vanligt.. att jag gör det en då) 
Men vill fan inte det, visst de är jag som kommer må dåligt av det men en då. Jag orkar inte med att jag blir mer depp o ledsen över att han inte har tid att ses eller äns snacka med mig i telen... Det gör så fruktansvärt ONT!!  


Nu ska jag gå och lägga mig, kommer inte kunna sova..

God natt alla, hoppas ni haft en MYCKET bättre dag än vad jag har haft!!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0