Natti.

Efter som att jag inte sov något inatt (jo kanske så där 30 min) så har jag nu krypit ner under täcket. Ska se klart uppdrag granskning på svt play o sen om jag inte kan sova då så ska ja läsa lite i boken.

I morgon är det träning som vanligt så jag vill vara pigg då. Sen kan de vara bra att försöka sova någon natt.

Det som gjorde mig lite ledsen nu va att ja logga in på facebook och såg att micke kommenterat mitt logg inlägg.. De visade sig att de va han och en kompis som snackad via mitt gamla inlägg... Inte ett ljud till mig, inget hundran hur jag mår eller har det.. Nej inte ett knyst :( .

Så jag hoppas att hjärnan inte hakar upp sig på det där, men jag saknar hans kramar, hans närhet... Ingen vet när jag kommer få den igen och det GÖR SÅ FRUKANSVÄRT ONT!!


Klockan är nu 20:43 - och jag ligger i sängen.. det är ett under!


God natt och sov gott alla!
Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0