Natt inlägg.

Det va ju tur/kul att man fick vara glad över en kväll/natt och igenom en dag.. Nu talar jag om söndag kväll och måndag förmiddag. Söndags kvällen fick ja mycket pepp och sånnt, dagen hade jag kul, träffade ju Angelica.

Kvällen hemma hos Micke hade jag sett lite annorulda vis än vad som hände. Jag kännde mig pirrig i magen och så där varmt glad, men han betedde sig likadant tills vi stängde av tv:n. Visst han va super gullig och vi hade mys, men de är den konstig kännsla som har bo satt sig inom mig som säger att allt mellan han o mig är fel.

Jag har svårt att skillja på om det är sanningen eller en påhittad sak inom mig, det gör så fruktansvärt ont. Men samtidigt måste jag sluta se på saker hur dom kommer att bli, för i verkligheten är det hur jag vill att de ska bli/vara. Det är ett väldigt stort problem om man ska prata om mitt och Mickes förhållande.


Jag älskar dig,mer än du kan förstå..<3

Jag ser mig framför att vi ska vara med varandra i påsk, för det vill jag verkligen.. Jag vågade fråga vad han ska göra (på sms) han svarade rakt och ärligt att han ska va hos sin syster och sen hem till sin pappa..

Ja det är väl för fan heeelt jävla normalt?! Nej i stället blir jag lite ledsen och undrar varför han inte har tänkt in mig i sin "plan", Bara för att jag tänker alltid på han när det händer nå kul eller så.. Då blir det en ganska stor besvikelse när han inte tänker på mig, att jag kanske vill vara med.. Men då kommer nästa sak, va fan han kanske inte alltid vill ha med mig över allt jag är en jobbig skit!

...Det gäller inte bara nu till påsken utan det gäller allt, vad vi än ska göra eller hitta på så har jag en bild/film i huvudet hur jag vill att de ska bli.. och om det inte blir lika bra/gulligt/mysigt så känner jag mig så fruktansvärt dålig och undrarvarför han inte våga göra si eller så.. Det är så otroligt jobbigt!

Jag skickade sms för enstundsen till honom.. om en sak om mig, det ångrar jag såå nu! Jag skämmdes direkt när de skickats iväg så jag stängde av mobilen, men borde kanske starta den innan jag sover o se om han svarat...

Nu ska jag försöka sova!

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0