Mycket nu.

Ja just nu är det mycket jag vill skriva så kommer bli ett sånnt där skummt inlägg x) höhö..
Måste bara säga att självklart ska ni skriva kommentarer om vad ni tycker om min blogg och så :)

Känner mig stressad, kan inte varva ner. Har stressat en stackars kompis hela dagen bara för att jag hatar att komma försent till saker. Vi va i stan och kollade lite, sen efter det va hon med på min träning ett tag sen gick hon till sin höhö.

Träningen gick väl så där, men jag hade väldigt roligt med ena tränaren Nattis. Jag halft sket i vad gymnasterna gjorde och inte gjorde innan dom körde - Jag menar orka lägga ner energi på det när dom endå inte bryr sig.

Efter träningen (som jag kom hem från nyss) började jag stäa köket, hallen och lite i svalen.. Ska fortsätta sen. Är hungrig men inte sugen på något, lillasyster lagar mat till sig men jag kände inte för det.. Jag har ätit en macka och druckit ett glas joice idag :/-  INTE okej!

Jag sms:a pojken när vi va istan i dag, om att ses i morgon, han till mig eller jag till honom. Vänta, vänta o vänta, vid sju (på träningen) fick jag svar... hahahaha ni kan ju gissa! xD Jag ska till honom! höhö. - Känner att huvudsaken är attvi ses så :)

I morgon ska jag på samtal, AS närvös.. Hur ska jag börja? - Hej jag är ett stort pucko med så mycket i sakllen att den borde spruckigt för länge sen! - Människan kommer ju tro att man är helt bakom flötet! höhö. Nej men vad ska man säga? - Aja det går nog bra.. hmm x).

Aja, nu ropar syster i köket.. Skriver mer ikväll!

Puss Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0