Mina fyra dagar! - Mormor 70

Lördagen vaknade jag av att klockan ringde vid sju.. Fysatan, va lite snurrig i huvudet men det gicköver lite. Jag bytte om och Angelica gav mig en påse med lusse bullar, vatten flaska och en loka :). Vi gick till bussen där vi sa hejdå och jag tackade så mycket för allt.

Jag åkte till tumbastation och bytte till pendeltåg. Jag kännde mig så sjukt seeg att de inte finns! höhö. Jag skulle till Centralen och ta en buss till mormor (ca 50 mil upp). Jag kände att jag behövde få i mig något, lyssna nu alla.. Jag köpte en chees burgare!! :O ni skulle ha sett killen som jobbade, såg helt förskräkt ut! haha. 

Jag kom ca 30-40 min innan bussen skulle åka. Så jag köpte lite dricka och en macka på pressbyron som jag kunde ha på bussen :). Bussen va tidig så man kunde gå på ca 20 min innan den skulle åka! Sköönt! 

På bussen små somnar jag och vaknar under hela resan, äter lite bullar, en bit macka. Resan känndes kanska snabb endå. Stanna i tönnebro.. Där man inte kom fram så jag köppte en korv borta vid macken x). 

Jag satt på bussen i ca 6 timmar. 

Väl framme kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem till mormor. Väl inne säger jag hej och alla håller på att fixa sig, jag byter om och sminkar mig.. Blir klar typ först av alla x) höhö kommer sist och blir klar först! De ni! 

Jag åkte i våran bil med mamma och pappa vi åktelite efter för att vi skulle hämta mormors kompis som bor en bit bort, de va en överaskning till mormor. 

På resturangen är det mysigt god mat och jag håller mig till vatten ;) höhö.  


Lillasyster och Mormor


Storasyster




Mamma och konstiga jag xD


Sööta pappa!


Jagis

Ja, det va en trevlig kväll :). Men när vi kom hem och jag o lollo skulle sova så visade det sig att de va SVIN kallt i friggan.. Men som tur är har hon en värme filt och vi hade två hundar med oss och la på täcke!
Nästa dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0