Mina fyra dagar! - Fika + hemresa

Södagen vaknde jag och lollo i friggan och de va nästa lika kallt som på kvällen!

Vi gick in till huset och segade en stund. Momor börja fixa lunchen. Jag hade så sjukt ont i huvudet och va så sjukt tept i näsan. Jag tog lite yoghurt och muslie. Sen gick jag o la mig o vila.

Sen vart de fika, jag drack en halv kopp te och åt en liiten chocklad kaka. Jag gick och tog ut hundarna och gick upp till stallet för o kolla på mammas gravida häst.. höhö. Hundrana va glada och sprnag runt och lekte :).

Vid fyra tiden rörde vi oss hemmåt, som tur va kunde teresia åka med morbror såvi slapp sitta fem i en bil!

Huvudverken gick inte över :/ började må illa o frysa.. Fick någon spec tablett av mamma mot illa mående. Den hjälpte. Men huvudverken och frysningen gick inte över på ett bra tag!

Vi kom hem vid elva tiden.. Så jag åkte till norrland på lördag och åkte hem på söndagen x).

Nu har jag skrivit tre inlägg om mina fyra dagar så nu kan ni läääsa xD
Om ni orkar höhö!


Min lilla Max


Mammas häst!


Familjens vove Wiggo <3


Hundar o Lillasyster


Lite snö!



Nej här är ingen snö!

Nu ska jag stor städa! x)

Pussilussen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0