Lite kort.

Jag blir så irriterad!
Jag gick in på arbetsförmedlingens hemsida och regestrarde ett användarkonto. Sen ringde jag för att jag trodde man kunde boka tid.. Det gick inte man ska bara komma in till dom på vardagar mellan klockan ett och fyra (som jag skrev i inlägget nedan). Men inte nog med det, man ska ha med sig slutbetygen från gymnasiet... Har letat i HELA huset i ALLA lådor och hyllor + kartonger, men jag kan inte hitta det! FAN!

Varför får jag bara förhinder HELA tiden, nu när jag skulle ta tag i saken!
Så mailade till gymnasiet och frågade om man kunde få nya.. Lagom pinsamt!

På tal om annat så ska jag KLARA av mitt mål! - Han har inte hört av sig än.. Men jag vet att torsdagar burkar han alltid skicka ett sms, så jag hoppas att han gör det..Jag hoppas så klart på att han hör av sig innan det, hällst i går! ;). - Saknar honom så de gör ont!

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, lycka till med arbetsförmedligen! Själv försökte jag i ett par månader, men sen gav jag upp. Jag tyckte inte de gav mig någon hjälp alls! Jag sa att jag verkligen inte ville flytta, och så fick jag bara jobbansökningar i städer 10, 20, 30 mil bort!

2010-03-23 @ 17:10:44
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0