Lite allt o inget.

Jag suger på rubriker!

Igår va det en sån där jobbig ångest natt.. Man vrider och vänder på sig, funderar på varför händer det som händer. Varför har det blivit som det blivit. Varför jag är jag, varför man är som man är.

Dessa tankar höll mig vaken till sen natt/tidig morgon, kring 3-4 tiden eller så.
Dessa tankar kan verkligen tryckaner mig och få mig att känna mig väldigt konstig i kroppen. Det slutade med att jag började frysa och kall-svettas, trotts att jag hade ett dun täcke-ett vanligt täcke på det och sen överkastet + min hund max som låg vid fotändan.  Hur kommer det sig?

Samtal 3 så fick jag en uppgift att ta kontakt med arbetsförmedlingen, sakt i år och dar att jag ska ta tag i det men det har på något sätt aldrig blivit av. Så idag så fixade jag ett inloggnings konto på deras hemsida sen försökte jag ringa, men man kan tydligen inte boka tid via telefonen, väldigt dåligt tycker jag!
Så lite senare idag ska jag ringa farfar och se om han har lust att följa med mig dit mellan klockan ett och fyra. (han sa för någon dag sen att han gärna kan köra mg dit)

Så nu hoppas jag på att de blir av, att jag kan få lite pengar pga att man jobbat tidigare och mäst av allt så vill jag få ett jobb som jag trivs med också. Kommer visserligen få bråka lite, jag tnäker nämnligen INTE stå i en RUTTEN BUTIK!!! Det är jag så sjukt trött på!

Sömnproblemet börjar bli riktigt jobbigt, jag blir så trött - orkelös - osocial och stannar i min egna lilla bubbla. Inte såkonstigt doc, det är tydligen normalt hos dom som har sömnbrist. Mina sömnproblem har med en MASSA saker att göra, men en liten sak är att när Micke nu inte hört av sig sen i fredas så börjar jag verkligen tyrcka ner mig själv och undrar varför han inte gjort det, vad är andledningen? - Vi är endå tillsammans då man brukar sakna varandra och höra av sig och ses..

Ja urs vad tråkigt jag bloggar nu för tiden, men vänta snart kommer dom där skojiga inläggen dyka upp! - höhö


Hörs senare!

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0