Liite bra-glad.

Ja då e jag en smula glad och ser ett litet ljus på jobb fronten. Skrev ett mail till tjejjouren, skrev ommig själv och vad jag vill bli m.m. Idag fick jag svar och dom ska ta in intresserade människor på intervjuver om någon vecka så jag hoppas verkligen. Hoppas Hoppas HOOOPPPAAAAS! 

Jag ringde Micke nu på kvällen. Han va ute o gick med sin mamma (igen) Vi fick inte igång någon bra koneversation så det vart väldigt kort. Han fråga om jag ska till mormor ihelgen, då jag svarade ja men att ja åker på lördag. Då han fråga om vi inte skulle åka på fredagen, jag sa att jag åker på lördag morgon. Då han bara sa okej (tror jag). 

Jag frågade varför han undrade det, då han sa att han bara undra.. Men de tror inte jag på, tror de fanns en tanke där någon stanns men att han inte sa något.. höhö vad vet jag?... Nu ångrar jag mig att jag inte sa hela sanningen. (jag har inte ljugit!!!) Jag borde ha förklarat att jag vill på festen på fredag så därför jag åker en dag senare. Men de sa jag inte och tänk om han nu kommer och så är jag där.. Hahaha ja de skulle bara kännas lite sjukt, men har några dagar på mig att tala om att jag ska dit och se om han också ska dit (det tror jag inte men i alla fall). 

Sen ringde Mickis mig och vi snackade lite om allt möjligt, men har svårt att erkänna vissa sker, kanske för att jag inte vill inse det själv. Men det värmer att höra från vänner att dom finns där och vill väl! Själv så kämmpar jag på..

Men Jag hoppas på att jag får ett jobb, det skulle göra mitt liv LITE enklare. Tror även att de skulle få Micke gladare.. Vet inte men känns bara så. 

Jag borde sova nu men jag är inte trött. Lillasyster och hennes vän drog precis ut, fråga vart dom skulle.. Haha varför skulle hon säga det? hon svarade "Vi ska ut".. Blää hon vet ju att hon kan lita på mig! men men ska inte haka upp mig på det. 

Nej nu ska jag väl krypa ner under täcket eller så... Kännde att de här inlägget vart en aning knas ehe.

Puss Puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0