Kanske förbjudas?

Jag har gjort något som borde va förbjudet, i alla för mig. Har suttit och läst gamla blogg inlägg från 2008. Inte okej. För nu känns de som att jag verkligen inte lever livet.. Lixom vad va de som hände? Har läst om hur ofta och mycket jag va med vänner och vad många saker vi gjorde, vilka äventyr!

Det som gör mig mer bekymmrad är att jag läst om hur mysiga mornar, kvällar och nätter jag och micke hade.. Vad hände? Nu saknar jag verkligen den tiden.

- Men jag tror att de kallas för att mogna, växa upp..? Inte ränna runt på stan mitt på nättrena och flumma runt med massa okända människor och dra hem på deras fester. Men för det behöver väl inte hela altet bli tråkigt.
Jag minns även hur jag klagade på den tiden ibland. Att jag inte hade något att göra, ne vad konstigt inlägget va skrivet mitt på natten, dagen och dagen efter den skrev ja om massa saker som hänt och skulle hända xD.

Men jag njuter av några minnen och andra vill man glömma...

Måste dra nu!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Lissie

Man ska kanske inte tänka tillbaka för mkt... även om det är lätt hänt. Man får försöka fokusera på nuet först och främst iallafall. (jag är sämst på det)

Keep up!

2010-03-01 @ 21:46:56
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0