Hemma från träningen!

Ja då kom jag nyss hem från träningen. Idag va tjejerna faktiskt ganskalungna och lyssnade ganska bra på oss tränare. Idag fick dom komma på egna danser i små grupper, dels för att dom ska läsra sig sammarbeta, lära sig fort och komma ihåg. Riktigt kul faktiskt, man märker vilka som verkligen är bra på att dansa och vilka som kämms och tycker det är as trist.

Efter träningen skulle jag få skjuts hem av en gymnast förälder, denna förälder dök aldrig upp x) höhö. Så jag stod och prata med dom, mysigt att snacka med barn och se hur som ser saker och ting :). Det slutade med att Sarah (ena tränaren) fick skjutsa hem alla oss 3. Höhö xD.

I övrigt så har Micke inte hört av sig :/. Jag själv mådde bättre och kännde mig gladare under träningen. Skönt att komma bort från vardagens bekymmer och tankar. 

Jag hoppas bara på att få mer sömn denna natt så att jag är piggare imorgon, kännt mig väldigt hängig och frusen idag.. Huurga på det!

Nu ska jag väl rasta vovvarna och sen kanske äta något. 

Puss Puss så länge<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0