Hemma från middagen.

Middagen hos våra kompisar va trevlig, men så klart dök mat monstrerna upp. Åt i alla fall lite mat o sallad, de va kinesisk mat. Men shiet vad min kompis Daniels tjej förändrats, sist jag såg henne så hade hon svart kort hår och lite kläder dragna åt emo stilen.. Nu va hon mellan blond, stil-rena kläder och såg riktigt fräsch ut :)

Det som jag vart avundsjuk på va att dom är så himla söta tillsammans och dom ska snart flytta ihop så de snackades väldigt mycket om det, jag vill också!

Men jag kände att Daniels pappa gav mig lite specella blickar, deras mamma också. Vet inte om jag förändrats sen dom såg mig sist (i sommras). Ingen aning.

Men kvällen va rolig och jag kollade mobilen EN enda gång och messade micke på vägen hem. Inget mer.

Nu ska jag somna till sol sidan ;)


(Jag i rufs hår och vääldigt trött höhö)


Nu säger jag och Max godnatt! :) <3

Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jaha, är det bra då? :)



Jag gjorde det förut också, först hos en kurator ett tag, sen en psykolog.. haha båda gången lyckades det bli killar :P haha, har du en tjej eller kille?

2010-03-20 @ 10:58:00
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: Josefin

ja det gör jag :)



tack så mkt

2010-03-20 @ 11:26:57
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0