Hatar drömmar!

Jag är SJUKT trött idag och har jätte ont i magen, tror att de är från maten och de jag åt igår.. Åt vääldigt mycket! Jag vaknade först vid halv 9 då min kärafamilj gick upp och typ rev huset och bara lät som fan (välkommen till min familj) men när 3 av 4 åkt så vart de tyst och lungt då jag lyckades somna om lite halft.. Men jag drömmde något fruktansvärt..

Jag drömmde om att jag bodde i en stor lägenhet med min familj, fast den såg inte ut som min riktiga familj gör.. (skummt) men i alla fall.. det knackade på dörren och mamma säger bara att de står någon utan för som har en tatuering, (hur hon kunde se det vet jag inte för personen utanför hade tjocktröja och jeans på såg).

Jag går och tittar i de lillakik hålet, men de va så klart suddigt och strax efter så sliter personen utanför upp dörren.. Det visade sig att de va mitt ex!!! :O Min tanke va bara "Va FAN gör han här?!". Han står i hallen och tittar surt påmig och frågar om jag har deras hemma nyckel kvar (när ja va tillsammans med han så had jag inte äns en nyckel till dom) Jag svarar ärligt nej.

Men han fortsatte att vara sur och frågade hur det kommer sig att det varit inbrått, inget stulet, bara att någon gått in. (Jag minns inte riktigt allt som hände). Jag säger till han att det va väldigt elak att han förbjöd sin tjej att ha kontakt med mig, frågade honom hur man har hjärta till att göra något sånt!..

Men sen i alla fall så är han borta och jag sitter plötsligt vid det stora köksbordet och dricker ekologisk mjölk, i drömmen hade jag en lillebror och en syster (vet ej om systern va äldreeller yngre) Men vi sitter och äter något då det ringer på klockan igen.

Jag vet inte vem som öppnade eller hur människan kom in, nu va det mitt ex flickvänn som kom in och va skit sur, men jag... Jag va super glad att se henne (vet inte varför) Jag tar tag i hennes arm och drar medmig henne in på mitt stora rum. (jag hade en soffa, en stor tv, ett stort sminkbord, en stor säng och även en egen stor balkong)  hon sätter sig på ena sidan av soffan och jag den andra. Hon är skit sur och börjar gråta, hon vill att jag ska lämmna mitt ex i fred, jag försöker förklara att de va han som komhelt random till mig och att jag själv fick en stor chcok..

Men det trodde hon inte på.. Jag vet inte vad som händer men sen vill hon bara gå, men jag tycker att vi ska prata ut då jag börjar babbla en massa saker, Jag säger att hon förstår inte hur de känndes att vara kär i två killar samtidigt och så. (TUR att de bara var en drömm, jag skulle aldrig säg så där!).

Det slutar med att hon reser sig och jag börjar gåta så hon tittar på mig och frågar barför jag är ledsen. Jag förklarar för henne att jag tyckte faktsikt att de va roligt att maila och chatta med henne, frågar hur hon kunde låta en kille bestämma vilka hon får snacka med och inte. Sen va hon borta...

Jag är plötsligt med Micke, vi går runt och håller om varandra, tänder ljus och han sätter på någon sjukt tecknad serie (den finns inte på riktigt). Då min lillebror kryper fram bredvid soffan och stör mitt i allt.. Han säger några saker och sen går han. Jag och micke sitter och håller på med varandras händer. Mysigt. 
Jag vågade inte berätta vad som hänt tidigare under dagen..
 

Sen vet jag inte riktigt vad som hände.. för sen började drömmen handla om något helt annat och med helt nya människor (som jag inte alls känner i verkligheten, varken sett dom eller så) micke va fortfarande inblandad men inget annat av den tidigare drömmen. - Har ett svagt minne av att jag vaknade till en sekund o sen somnade jag om igen.


Jag vaknar plötsligt till av att jag grinat i drömmen, men jag fattar först ingenting, helt förvirrad!
Men när jag senare vaknar ordenkligt och märker att de bara var en drömm känner jag mig lungnare, det enda som jag sknar är att jag då skulle vilja ringa till micke och bara prata.. Men så gör vi inte längre.
Jag har mobilen avstängd för att inte vara desperat att höra av mig till han..

Urs de va en av mina jobbiga drömmar, tänkte först inte skriva den så detaljerad.. Men sen känndes det sköönt att få det ur mig lite gran.

Nu ska jag göra ett försök att ta mig upp ur sängen, klockan är fan snart två! :O
Ska ta mig en dusch tror jag..

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0