Fedag 12/3-09

I frdags va jag först hos psykologen, sen hem och bytte om och packade kläder. Sen som ni vet så drog jag till micke :). Det va lite så där i början, dom hade fått avliva deras ödlor som dom haft i ca 12 år. Inte pga oldern utan en olycka som inträffat.. Så de va lite stelt, hans mamma va väldigt nere och hade varit ganska ledsen (vilket jag förstår). 

Jag fick skjuts av mamma till honom :D NAAAJS! höhö. Så jag kom dit vid sex och micke kommer vid 7 tiden så de va ganska skönt. 

Vi åt middag och sen slappade vi bara. Vi såg på två filmer.. eller a vi såg en och en halv xD höhö. Somnade efter halva den andra filmen.. Tyvärr för den va AS bra men om man e trött så e man. Jag däckade först, han hann knappt sänga av tvn innan ja slockna. Lite synd för då han vi ju inte myysa höhö.

PussiPuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0