En seg dag! höhö

I går va jag duktig! höhö. Jag ränsade alla kläder plus två lådor och ovanpå garderoben ;D, Damma av hylloroch sånnt + damsög! Tänk vad bra man är i bland! x). 

På kvällen vid sex mötte jag upp en vän och vi gick hem till henne.. Vi satt o snacka o va inne på datan och gjorde lite allt och inget. Vi gick o la oss vid TRE :O höhö. Så är sjuuukt seg i dag och har träning i kväll vid halv 7

Jag vill träffa Micke i dag.. Vet inte riktigt varför jag har vääärsta lusten i dag. Men skulle vara mys! Men träningen slutar åtta och sen tar de lite mer än en timme att åka :/ så det kan jag GLÖMMA! - segt!

Så det blir Slappa, Träning, Slappa! x) 


Höhö.. 

Nej nu ska jag vila lite!

Pussilussen!<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0