Denna dag..

Igår efter middagen kunde jag knappt somna.. Låg och vred o väne på mig. Jag låg också och oroade mig över att jag skulle försova mig till gymnastiken. Vaknade ett antal gånger under morgonen och bara shiiet vad är klockan.. Men de va lungt. Jag duschade och åt någon tugga på en macka sen klädde ja på mig och sminka mig sen va de dax att åka till träningen.

Ja dom va väl som vanligt.. Klagar o gnäller, ska få som dom vill.. Dom kan klaga på oss men vi får inte klaga på dom SUCK! - Men i alla fall..

Jag stod upp från klockan 12 till ca nu.. Fixa maten, plockat i maskinen diskat hand disken, lagade efter rätten, diskade vin glas.. Ja bara sprungit runnt.

Men de va super kul att träffa Lena igen, så skönt att prata med henne! Hon har alltid varit som en extra mamma, det är bara så synd att vi typ ALDRIG ses nu förtiden. De va ju självklart kul att träffa björn och deras vovvar också! :)

Men måste erkänna, ja önskar att micke va med, dels för att han skulle ha super kul med pappa och Björn, även Lena! Men sen också för att vi måste umgås mer.. Lena berättade om en "stege" (som jag och micke inte följer eller kommer följa, men önskar att vi gjorde) Den leder så här:

"Man snackar/tar kontakt med varandra"
"Man ses/börjar dejta"
"man sover smått över hos varandra"
"Man sover antingen hos den ena eller den andra - Man umgås varige kväll"
"Man flyttar ihop"


Hmmm, önskar att den va så enkel som den är att skriva.. Men tyvärr är det lång väg dit :(.

Men rolig kväll med tackos och sen bär i ungn med hackad choklad, med glass. Riktigt sommrigt!

Nu ska jag försöka sova och INTE drömma om micke, får se när han hör av sig.. Och jag LOVAR jag ska inte vara "kåt" på att svara på engång! Nej nu är jag trött på att han aldrig fattar vad jag menar eller säger till han.
(får se hur det går den här gången, men nu är jag mer pep och på!)

Ja, inlägget vart lite rörigt men känner mig smått utmattad så nu ska jag försöka sova och i morgon ska jag försöka planera veckan så att jag inte har tid för micke, dessutom känner jag just nu att jag inte pallar åka så där långt hem till han.. Tänk om jag va lika lat som han, att jag åkte till honom lika ofta som han är hos mig.. det skulle lixom paja hela vårat förhållande typ! - höhö nej nu ska jag sova
Btv, Det känns som att de är/va SÖNDAG IDAG!

(bilden är på kvällens klädsel xD )

PussPuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0