Blandat.

På senaste tiden har jag varit glad och frammåt, men som ni ser i det senaste inlägget så har det börjat spåra ut. Jag vill inte ljuga eller dölja saker längre. Jag vill bara skrika ut det till alla, varför vågar jag inte det?
Jag kan verkligen inte in se det själv. Jag vill inte neråt, eller jag vet att innerst inne kommer det bara göra mittliv värre, svårare och obekvämare.. Men det inser man väl inte förän det är försent...
 

Idag har det varit en ganska mysig dag, gick upp vid halv ett :O höhö, man måste få slappa också! Sen gick jag och min kompis hem till henne för att fixa en grej, men det gick inte så bra höhö. Sen vandra vi hem till hennes mormor. Det va faktiskt riktigt skönt, solen lös man fick vårkännslor! Bara prata och andas in frisk luft.

Vi tog de lungt och prata med hennes mormor, hjälpte till med maten, två kompisar ringde. Jag har varit ganska nere idag och känner mig typ fulast och fetast på jorden - Okej jag vet att jag inte borde skriva det men jag känner för det . Jag vill bara "varna" er om att från och med nu kommer min blogg bli meröppen ommina tankar,kännslor, funderingar och självklart min vardag. - Jag kommer inte öppna mig helt och fullt ut men mycket mer så ni vet lite mer vad som försegår. - Nu känner jag mig bara knäpp som skriver så här

Jag har fått en smak
av att helgen kommer bli lyckad. Jag och min pojke ska träffa två av våra kompisar och hitta på något. Så jag hoppas att det blir lyckat.. Att jag inte får cp ryck - som egentligen är mig själv (?) - höhö..

Nej men som ni märker så är jag väldigt förvirrad och vet inte riktigt hur jag ska vara.. Självklart ska jag vara mig själv, det svåra är att jag vet inte hur jag själv är - Vad gör man då?

Men men ni alla ska vet att jag försöker jobba på att få koll på livet lixom, men det är en jobbig kamp. Jag kan säga en liten sak, jag ska få hjälp och godkännt det för mig själv, jag ska inte ta hjälp enbart för mig utan för att kunna hjälpa en annan på vägen, jag känner henne inte riktigt men det jag ser räcker för att ta tag i det.

Vart ett konstigt nilägg med blandade kännslor.
Nej nu ska jag inte göra dig mer förvirrad så jag avslutar här! ^^


PussiPussen!<3


Kommentarer
Postat av: Fia

Först och främst såjävla glad att jag har dig,vet att jag sagt det tusen gånger på senaste tiden, men hur kan man säga det förmycket ;)?hhihi.

Och sist men inte minst jag tycker inte att det är mer än rätt att du skriver som du vill, jag menar det är dina känslor och dina tankar,det är din blogg, kör bara tjejen. Take it or live it liksom? right?:) och om inte annat så gillar jag att du är ärlig,ts.Och tycker INTE du är knäpp bara bra och duger mer än väl som du är. Big love from your friend ;)

2010-03-11 @ 01:20:19
URL: http://plingploong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0