Blandade kännslor..

Idag känner jag mig hyfsat glad i kroppen. Vet inte varför, men känner mig bara en smula lycklig. Kanske beror det på att de va ett antal vänner (gamla som nya) som peppa och sa massa fina saker om mig igår. Det känndes lite pinsamt men jag lixom rådnade inombords och tåg verkligen åt mig, vilket jag brukar ha väldigt svårt för. Men det blir som att en singnal går in i huvudet och säger till mig att folk faktiskt bryr sig.. Svårt att förklara detta.

Nu ska jag snart till samtalet och det gör att jag känner mig lite närvös och orolig över hur det kommer gå idag. Jag hoppas hon är klar med remissen, om inte att jag får läsa den i alla fall. Och jag hoppas jag kan säga lite mer idag om hur jag känner mig, vilket jag har så svårt för. Jag kämms över hur jag är.

Efter samtalet ska jag hem till Angelica och Brant och se på deras nya lägenhet, dom bodde tidigare i tumba (27 miljoner år från mig!!) och nu bor dom i grann komunen så de tar bara ca 10 min med en buss från mig :D I like!
Så det känns skönt att de väntar något roligt efter att varit på samtalet.

Nej nu måste jag sticka!


Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Lissie

Folk bryr sig, även om det inte alltid känns så. Men det är ju extra trevligt när man blir lite peppad av andra!



Vilken gullig kommentar du skrev, "önskar jag också kunde stava rätt". Äsch, så viktigt är det inte ju. Men ett tips är att läsa mkt böcker, eller genvägen, att skriva i Word. Fast det är charmigt att skriva på sitt eget sätt. Kramar till dig :)

2010-03-29 @ 21:05:42
URL: http://thinline.blogg.se/
Postat av: angelica

tack för en mysig dag hihi<3

2010-03-29 @ 21:28:17
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0