Ärlighet!

Ja nu kommer det bli ett sånnt där "varning för depp" inlägg + att jag kommer vara VÄLDIGT ärlig! - Bara så ni vet! ;)

Innan träningen i dag så har jag bara segat hemma. Bakat med lillasyster och sen vart det lite bråttom. Vi skulle äta köttbullar och potatis till midag, jag är väldigt förtjust i potatis! Så jag lägger upp en NORMAL portion PLUS att jag tar lite till. Strax efter att jag ätit kommer den dära dåliga kännslan upp...

Jag får jätte ont i magen så får lägga mig på sängen ca 5 min för sen behövde jag rör mig mot träningen. Jag går och går och går.. Jag känner hur jag börjar må mer och mer illa så till slut vill jag bara spy! - En "nackdel" är att jag HATAR att spy! så jag ville verkligen inte. Biter ihop och tänker på träningen.
Men va så seg och hade sån ångest över middagen :S.

Jag vet att det pendlar vääldit mycket, men nu mera försöker jag koncentrera mig på allt de possetiva och se de mästa från den ljusa sidan.. Men i bland tar de bara stopp! - Önskar alla kunde förstå det här, det är så sjukt svårt att förklara hur man känner och hur det kommer sig..

Det hjälpte inte att jag va på Micke-mys humör... Försökte ringa två gånger på dagen, men förstod att han jobba så de va lungt. Senare skickar jag sms, får inget svar. Skickar ett till. På träningen ser jag att han skickat sms om att han glömde mobilen hemma. På kvällen, efter träningen försöker jag ringa två tre gånger till, men inget svar.. Då han förklarar att han va inne hos grannen och lämnade mobilen hemma och att han sedan badade och skulle sova nu, sist fråga han vad jag ville.

Då jag tappade suget men skrev att de va okej, och sen frågade jag glatt om vi kunde ses i morgon.. Men han ska ev jobba över. - Varför ska jag strula till allt och göra det så krongligt? - Nej nu ska jag duscha och hoppas på att komma på bättre tankar!

puss puss<3


Kommentarer
Postat av: Lissie

Duscha brukar hjälpa, eller diska. Då rensar man tankarna lite.



Försök ta en dag i taget. Ibland går allt fel, det hör till. Men förhoppningsvis kommer det dagar då det bara rullar på också. Jag försöker intala mig själv det, iaf...



Håller med! Om man inte kan sova brukar det vara rätt bra att skriva av sig lite.



Hoppas du har en bättre dag idag. kram

2010-03-10 @ 18:58:35
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0