Vart tog dagen vägen?

Okej jag kan väl egentligen inte ha en sådan rubrik.. Jag sov kanske 1-2 timmar inatt. Så jag små sov under hela dagen fram tills jag skulle gå till bussen tio över två. 

Jag hatar när man inte kan sova, ligger och vrider o vänder sig. tänker på det och det och tänk om det händer eller det där... Urs på det!
Så efter som att jag inte sov på natten fick ja ta dagen till det i stället, så när jag åkte till jobbet så känndes det som att klockan skulle vara 12 eller så.

Jag kan i alla fall säga att jag har insätt hur sant det är med att om man har en ätstörning kommer man mer eller mindre ha det livet ut. Läst böcker och allt men alltid tänkt om man verkligen kämmpar och vill så borde det gå. Frågat mig själv flera gånger. Men jag inser hur fel jag haft. 

Nu är det bestämt, jag ska till mina kusiner på midsommar och sova över där med vovvarna.. Om jag sovit bttre och mått bättre psykiskt så hade jag kännt mer lycka. Nu känns det mer som "Jaha okej, kan väl egentligen va hemma" - Men jag sparkar iväg mig själv för jag vet att det kommer bli jätte roligt där. 

Micke kommer inte komma på lördag (han har inte direkt sagt nej) för han sa "beror på hur jag mår" och sen har jag även hört annat från honom som gör att jag vet att han inte kommer att komma. Men kommer va med mina kusiner till på lördag em så är hemma på kvällen då vi antagligen ska ner och gratta några släcktingar så den här helgen ska jag verkligen verkligen försöka köra mitt eget race, kommer vara svårt men har vi olika planer så har vi ^^. 

Btw så köppte jag en kjol idag, inte prövat den men så här ser den ut:

Tror jag ska ha den på midsommar =) om jag passar iden.


Puss Puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0