Studenter o festande.

I tisdags va jag hos en kompis som tog studenten. Vi kom hem vid 12 tiden på kvällen men det va roligt och hyfsat väder :).

Onsdag så va det Angelicas tur att ta studenten. Jag skulle möta upp Ida vid globen. Jag träffade även Johan och sina 2 kopisar från örebro. Så dom hängde med på Angelicas utspring.
Efter utspringet drog dom o käka. Vi tog Kattas bil till Scheraton och parkade bilen. Sen tog vi en öl på uteserveringen. Jag, Ida, Katta och Åsa satt i solen och njöt, killarna kom till oss efter en stund. Katta jobbade sen i baren på scheraton så vi hängde där :D Det va roligt, fast lite äckligtmed gubben som bjöd oss på dricka.. Som tur var så gick han sen! höhö.

SÖTUNGEN MIN! <3 GRAAAAATTTTIIIIIIIIIS! :D <33

Vi började röra oss till vällingby där mottagningen skulle vara.. Oj oj oj  vilken resa :D HAHAHA!
Vi vart hämtade vid stationen och sen va det god mat, trevligt folk och massa skoj!

Vi drog vidare till en av Angelickas kompisar och sen åkte jag, Angelica, Ida och Robin in till stan, den resan va "värre" en den första. HAHAHAHA men ojojoj så roligt och lätt road jag är ibland asso! höhö

Hahaha, vad sur man kan se ut xD

Vi lallade runnt på stan men hitta inge ställe vi ville in på så vi åkte med Robin till gamlastan där han skulle träffa några kopisar och sen åkte vi andra hem. Men kvällen va super rolig även om jag va trött och seg så försökte jag vara glad och trevlig. Mycketkonstigt folk går lösa i stan och på pendeltågen! Höhö!

Tack för en super rolig kväll! :D

Nu ska jag packa min väska och sen ska vi till farmor som fyller år;
GRATTIS FARMOR :D<3

Sen ska jag ÄTLIGEN träffa Micke igen <3

Bråttom nu, Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: angelica

Champange över hela mig, och FRAMFÖRALLT I ÖGONA HAHA!

2010-06-12 @ 17:01:17
Postat av: fannie

Gud vad fin du var Linnéa! :)

Sköt om dig!

2010-06-22 @ 15:30:09
URL: http://fanniedwardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0