Söndag - Micke kom på besök :)

Micke kom hem till mig, vi slappade på tomten. Hundrana va med, jag vattna blommor och Micke gräs, buskar mig, hundar och sin bil.. Jag och hundarna uppskattade det inte så där super mycket. Vi åkte och handla mat, det fick bli pasta sallad med baugett till, lollo ville ha suhshi så det gick vi och beställde efter vi handlat klart.

Sen hem och laga mat, det vart väldigt gott :D.
Efter vi ätit spelade vi kubb, först jag och Micke mot lollo (lollo van) och sedan jag och lollo mot Micke (Micke van).. jag vet inte varför men känns som att jag för otur med mig? höhö xD.

Vi plockade ihop kubbet och gick in och satte på madagaskar (jag hinner aldrig se klart den o jag gillar den!) men strax efter så vart både jag och Micke trötta. Han frågade om jag ville med, så blev det. Jag packade lite saker och sen åkte vi hem till honom.

Jag va väldigt seg och började känna mig tung i huvudet. Vi la oss vid tio tiden, jag somnade fort men vaknade så där 27 miljoner gånger.

Va en jätte mysig dag och kväll, Jag sa godnatt och fick den sötaste pussen ever! ;)

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0