21 år sdag, BB besök + 1 år sen studenten.

I tisdags va det en konstig dag, men den började bra.. Fick sms klockan sju på morgonen att Micke blivit Morbror på natten :D jag ringde han vid 12 tiden och prata. Sen va den dagen konstig, men kvällen vart lite bättre. Jag och lollo gick till konsum och handla lite =).

Tids-fördriv!! - Höhö! x)

Onsdag bestämde jag och Micke att vi skulle ses, fick veta att vi skulle åka och hälsa på bebisen :D vart helt överlycklig när jag fick veta det, trodde att han och hans mamma ville träffa den innan mig. Men jag fick följa med till BB :D . Innan det så va jag och mamma på handelsträdgården och köppte blommor, sen handla vi mat och sedan in på en blomster butik och köpte en ros till Micke (han fyllde år samma dag som vi hälsa på bebisen). Efter vi handlat åkte vi hem, jag bytte om och måla naglarna.

Dagen känndes som en evighet, men åkte till Micke vid 2 tiden så va hos han vid 3 och han skulle komma vid 5 :p. Men han kom vid 6 pga trafiken. Sen åkte vi till BB :D Hon va suuuuper söt! :D <3 Micke va närvös och jag såg ¨på han att han höll på att få tår i ögat :') men jag sa inget om det. Vi va där kanske 30 min sen ville bebisen äta. Så vi tackade för besöket och åkte till Max och åt höhö.

Morbror Micke och Lilla Filippa (= <3


Hon är så sjuukt SÖT! <3  =)

Hemma hos Micke så fick han min blomma, han va så stressad innan så jag gav den när vi kom hem och han lugnat sig. Sen gick han o bada. Efter det ligger vi på hans säng och snackar då han berätta hur han kännde att se bebisen, självklar är han jätte glad och tycker det är coolt men endå känner han att det är lite läskigt att hans syster har ett barn - Vilket jag förstår.

Mysig kväll! :D <3

Igår va det även 1 år sen jag tog studenten, heeelt sjukt! :O
Men som sagt tiden rullar på varese man vill eller inte.

Träning ikväll, sen lämna Wiggo hos Mickis. Örebro i morgon!

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0