Örebro!

Hej sofia här kommer jag! - eller hur nu denna barn"visa" går haha. Men som sagt i morgon åker jag till örebro, så blir väl att blogga på söndag igen.
Är lite närvös över att åka dit, vet inte varför men min lilla vän Soffan tar lixom studenten, det känns så konstigt. Men självklart är jag glad! :D

Så nu håller vi tummar och tår att det är sol och fint, inte regn, blås och rusk som det va för mig!!

På lördagen när vi är hemma så hoppas jag på att få träffa Micke, men det är enligt honom inte helt säkert än så jag hoppas på det bästa (vilket man inte ska göra men i alla fall). Men nu vill jag ha imorgon, stå där och se soffan så lycklig och glad, på hennes stora dag! :D

Nu ska jag försöka sova! =)

Puss Puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0