Mysig dag med Mickes mamma.

I dag gick jag upp vid tio. Jag och Carina åt fruckost och sedan tvätta jag håret. Vi tog en prommenad till skärholmen (satan vad varmt det va 25 grader i skuggan!) väl framme så letar vi efter det hin ville ha och jag lmnade tillbaka en kjol. Senare stötter vi på en försäljare.. Han va helt galen! Men vi lyssnade för ovanlighetens skull på hans "skit snack".
Efter det kollade vi runt lite och avslutade med en fika och efter det vart det att handla mat på ica. De va strul med bussarna så vi tog t-banan. Micke ringde till henne (min va kvar hemma hos dom på laddning) han undrade tydligen hur jag skulle göra och de roliga va att jag hade precis bett henne fråga honom om det x)

Jag vart chockad, han ville prata med mig :O höhö. Så snacka vi ett tag och han sa vad han tänkt göra ikväll men att jag fick välja, så sa ja att de va upp till honom.. så höll vi på ett tag, till slut sa jag att jag hör av mig om hur jag gör.

(flummig arg bild typ men men (x  )

Ringde till honom någon timme senare (HAN SVARA :D )och sa att jag bestämt mig för att åka hem så han kan va med sin granne och så som han planerat.. De gulliga va at han sa "Men aha, vad ska du göra i kcäll då? -juste din lillasyster är hemma va?".. Jag svarade att hon va hemma och att jag inte ska göra något spc.. Han "Ja men så att du inte är helt ensam men då kan du va med henne".

Känndes skönt och gulligt att han 1
ville prata med mig i telen och inte via hans mamma.
Han svarade när jag ringde.
Han ville inte att jag skulle bli helt ensam.
<3

När jag kom hem så började jag med maten, sen kom fia över när vi ätit klart gick vi och posta ett brev och sen hem till mig. Jag ringde och tackade nej till försäljaren och strax efter gick fia.

Nu ska jag duscha av mig och så, känner mig as äcklig!
Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0