Måndag - Huvudverk.

Jag vaknade till när Micke gick upp och pussa hejdå. Jag lyckades somna om ovanligt fort. Men fönstret va öppet och de va massa fåglar ute försökte tänka bort dom.. det gick ett tag tills jag började höra en massa barn utanför. Då stängde jag fönstret. Sov lite till men inte den där bra sömnen utan den oroliga, dåliga sömnen.

Vid 11 hörde jag att hans mamma va uppe så jag tvingade mig själv att gå upp. Vi åt frukost tillsammans och senare åkte hon och mötte Madde och barnbarnet Filippa. Jag har bara vilat, suttit vid datan och tagit det lugnt. Huvudvärken har släppt lite.. Men känner mig dum som suttit inne en sån här varm sommar dag, men man kan inte må topp varige dag..

På tal om de så kommenterade micke att jag väldigt ofta får sån här konstig huvudvärk, det har han fullständigt rätt i, så han börjar tycka att jag sak göra en undersökning. Lääskigt men kanske behövs om det fortsätter så här.. Men för att prata om något roligt...



Jag beställde en bikini idag :D höhö - Tror inte jag passar i den
men får pröva den när den kommer.

(Inga bilder eller så efter som att jag är hos Micke ^^)

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0