Lördag! - Hundvakt.

Nu ska jag snart gå till bussen för att möta upp soffan. Vi ska möta en av hennes vänner på gullmarsplan. Sen ska vi väl flumma o mysa höhö. Soffan har studentmottagning, tror ni inte att jag läst fel på lappen.. Jag trodde det va klockan ett men det börjar klockan tre så jag kommer och går innan det hela börjat. hehe
Min kära farfar kommer och hämter mig klockan två för att jag då ska till tumba.
Jag och Micke ska vara hundvakter.

Mamma och Pappa ska på fest i stadshuset!!!!!!!!!!!

Skriver så fort jag får tid ^^ höhö
Men nu måste jag ruuusa!

Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha varför var dem på fest i stadshuset? :P

2010-06-14 @ 09:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0