Lite uppdatering.

Barnvaktningen gick bra i lördags. Vi byggde med klossar, läste böcker och kollade på prinsessan och grodan - Mysig film! :). Vi satt barnvakt mellan 16-23:30 sen vart de hem o sova. men jag är dunder förkyld + jätte ont i halsen så jag vaknade så där varranan timme på natten för att ja inte kunde andas.

Söndagen vaknade jag tidigt men vi låg och drog oss fram till halv ett.. Ja du läste rätt, vet inte hur länge sen de va jag gick upp så sent! Men de va skönt. Vi va inne hos Sara och dom hela "dagen" (ja det som fanns kvar av den xD ). Vi började även diskutera midsommar.. Slutade med att vi ska vara på olika håll :( Tråkigt!

Måndag (idag): Vaknade jag när Micke gick upp. sen kunde jag inte somna om. Gick upp vid halv 9 en då. Vid 1 tiden mötte jag Angelica och vi gick runt i stan.. Tröjan jag letade efter visade sig att den kommer in till hösten så jag kunde ha letat ^^ höhö.

Ja de va lite upp date.

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0