Konstig dag ^^.

Idag har det varit en sån där konstig och skumm dag. Men vaknade vid 8 tiden då jag fått sms av Micke :D.
Men sen vet jag inte vad som hände allt gick bara ut för - rent åt helvetes hållet! :/

Jag gick upp strax över 8 och sen va jag bara som en zombi.. Så jag gick och la mig mitt på dagen, sov kanske två timmar AS skönt. Gick ut på tomten en stund och sen när jag kom in så hade mickis försökt ringa. Så jag ringde upp. Skönt o prata med någon om helt andra saker än det som anföll min hjärna på morgonen o förmiddagen!

Nu ska jag och pappa fixa mitt busskort, det går ut i morgon och sen har jag träning, sista tisdags träningen för den här terminen. (men vi har ju träning tors och lör också så än är det inte slut).

Hoppas på att det blir en glad och possetiv dag i morgon, för denna dag har verkligen varit jobbig.

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0