Konstig dag och stämning.

Ja, då har jag sovit så dåligt i två dagar så det är inte klokt! Det har inte blivit mer än 3 timmar per natt :/. Ligegr och tänker, funderar och oroar mig alldeles för mycket. Men i alla fall..
I går på kvällen kom Fia hit på middag, de vart tackos och sen vart det film mys kväll, först en konstig komedi och sedan mamma mia:D <3

 Vi upp vid 8 i morse, jag tog ut hundarna och hon åkte till jobbet. Sedan åkte jag till min psykolog.. Jag hade vekligen ingen lust i dag. Men åkte hur som dit. Jag tror att hon märkte hur trött och små borta jag var. Jag va nära på att nästan somna flera gånger och fick säga va ett x antalgånger :/..Men samtalet känndes bra och vi ska nu börja jobba utefrån en bok som jag nyss beställt från nätet. Så det känns spännande :)

Efter samtalet åkte jag in till gullmars för att möta upp soffan. Vi gick runnt och flumma och fjanta oss somvanligt.. men de sjukaste av allt va att vi så en TUK-TUK vid globen! :O hahaha. Vi flummade runnt i olika butiker, hon skulle hitta present till sin kompis. Sedan åt vi på donken.. Ja ni läste rätt jag åt på donken!

Men när jag skulle beställa..

"Hej och välkommen vad får det lov att vara?"
"En chesburgare"
"Chesburgar meny?"
"Jag vet inte?"
"Vill du ha meny?, det är billigare"
"Ja, jag vill ha meny"
"Vad vill du ha att dricka?"
"Ja Tack!"
Jag hörde fel, jag tyckte han sa "vill du ha dricka" hahaha!
Sen när jag betalade så satte jag in chippet fast det stod klart och tydligt att man skulle dra kortet.. Så när soffan (som mobbademig för drickan) skulle betala sa jag till henne "Kan du inte läsa?, du ska dra kortet!" hahaha Ja o Soffan är ju så knas men fan vad roligt det var! haha! xD

Nu är det bara hemma slappar kväll med lillasyster! ^^ :p
Ikväll kommer mor och far hem igen! Vi som har det så bra, hahaha!

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0