Inte mycket sömn.. men GLAD en då!

Jah då stängde jag av datan vid halv 2-2 tiden, stackrs Johan gav mig sälskap! hehe.
Sen tog det tid innan jag somnade. I morse vaknade jag vid 6 tiden, så jag tog ut hundarna.

Vid 11 tiden ringde min kyrator och frågade lite allt möjligt. Skönt o prata med henne :). Pratade omallt och inget. Sen så har jag bara kännt mig glad idag, trotts att det  är helt cp mellan mig och Micke men jag orkar inte.. Han bara fortsätter tjata om samma sak och lägger allt fel på mig. Men nu så mår jag bra och är glad :D.

(jag och Max för typ 1-2 år sen hahaha)

Ikväll ska vi hem till Julia som tar studenten idag :D, det ska bli riktigt roligt. Inte sätt människan på super länge!  Jag och pappa ska snart till centrum och köpa student present till henne och sen en 21 års present till Daniel (hennes bror).

Just nu vill jag bara umgås med vänner, festa och ha jävligt roligt... Nackdelen är bara att alla är typ alltid upptagna och jag är pank som en råtta :/.

Men men.

Hörs sen!

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0