Hemma från Örebro.

Ifredags kom Sofias mamma, Lena hennes sambo Björn och Sonen Adam och plockade upp mig. Adam va dö trött så vi snackade bara lite grann och sen pratade jag och lena en hel del, Mys Mys!

Väl framme vid skolan när vi kliver ur bilen kommer lena på att vi inte har någon dricka till soffan som hon kan ha på flaket.. Men jag och adam drack Pucko på vägen.. Så Lena gör rent den med vatten och sen i med vitt vin ^^ haha. Vi får bra platser, längstfram där man får stå... MEN!!!

Plötsligt ställer sig en eter en bredvid scenen så vi sr nästan inget alls och sen när några klasser börjar springa ut så ska dom KLÄTRA ÖVER bandet som sitter där vi står, varige gång åker min klänning upp och det va inte meningen att dom skulle KLÄTRA ÖVER! så till slut blir jag skit sur och skäller ut alla som ska gå över JUST där jag står! Sen va de slut med det och en utländsk kille vart as förbannad men sen gick han en bit bort och klättrade där i stället.. Men va fan det handlade om ca 5 meter dom skulle gå och runda bandet från scenen.. Från där jag stod va det ca 2 meter.. Om man inte orkar gå 2 meter extra så är det verkligen fel på människor!
men men nog om det ^^.

Vi kolla när dom åkte flak. Gick runnt lite så vi såg dom flera gånger. När dom åkt klart så vart det picknick i stadsparken SUPER MYS! :)

Vi gick senare hem till Soffans rum och fixade oss i årdning för kvällen. Vi åt på Pizza planet (de va som pizza hut här fast ännu godare). På vägen till pizzerian på bussen så va vi så flummiga att soffans döva kompisar som satt på trodde vi va fulla. hahaha. Efter att vi ätit gick vi och hälsa på lena och björn. Dom satt och åt på en resturang/pub, vi fick en varsin öl. Sen kommer de roligaste av allt tror jag. Det går inte att beskriva hur festen låg.. men de va som en ö, vakter stod och kolla läggen slutet av dom två broarna, de va en stor krog med ett stort trä däck som man kunde dansa på, sen ett party tält och inne i byggnaden fanns det 3 dansgolv :D AS coolt va det i alla fall. Ju mer man drack ju mer dansa man ju mer snacka jag med alla och ja... Jag vet inte vad jag ska säga, träffade några killar som jag hängde med dom fråga om jag tagit studenten..Jag svarade ja fast att min sög! Då jag förklarade allt och då säger ena killen "Aawe du får ta studenten i dag med oss på riktigt" och så la han sin mössa på mitt huvud.. hahahaha.

Jag vet inte hur många komplimanger jag fick av alla olika människor.. Men ojojoj så rolig kvällen va! :D Han tyvärr inte säga hejdå till killarna som jag va me för jag sa att jag skulle prata med min kompis och sen va dom borta :/. 

Nu i dag har jag knappt kunnat gå för att vaderna värker som satan, blåsa på liltån och seg som sjutton! men... Det va det verkligen VÄRT!<3

Fler bilder kommer i morgon eller så när jag orkar lägga uppdom höhö ^^.

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0