Förkylning!

Urs min förkylning vill inte släppa :( risk för bihåleinflamation :o.. Känner av att det värker i övretandkött. Urs vill inte vara sjuk! Både för att det är tråkigt/jobbigt - Men framförallt så ska vi hälsa på en släkting i morgon som har canser, håller på med cellgiftsbehandling men efter som att deras emunförsvar kan vara väääldigt låkt så kommer jag antagligen inte kunna följamed :,(.

+ att jag ska jobba trotts förkylningen (men bara tre timmar, så det ska jag väl klara av) jag får tänka "Pengar, Pengar, PENGAR"! höhö.

I övrigt så händer det inte så mycket.. Ska ev till värmdö med kusiner, farmor och farfar mf. Men det är inte helt säkert, för lollo får kanske inteplats i bilen :/ så ev kommer hon och jag vara hemma med hundarna. Får vet i morgon hur det blir med det... Jag kan tycka att det är mysigt med midsommar men det känns lite överskattat eller vad man säger.. Känns som att helgen bara kan försvinna.

På lördag kommer ev Micke hit (eller jag tvingar honom efter som att han övergav mig på midsommar!)
Lollo köppte en hamster i dag och så, mer på hennes blogg: http://ladylollo.blogg.se :)

I kväll blir det filmkväll med mamma och pappa, MADAGASKAR! ^^ höhö.

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0