Underbart <3

Bloggar inte så mycket just nu, tyvärr. Men har inte haft lust och sen har jag haft ganska mycket för mig. I fredas jobbade jag, sen hem duscha och åt sen träffa jag soffan och hennes vovve =) Super sööt!<3
När vi sa hejdå gick jag hem till farmor och farfar. Vart där till halv 11-11 tiden så pappa kom och mötte mig på vägen =).

Efter fredag så vart det lördag (som ni vet), då kom Micke till mig :D. Jag ringde honom vid halv 1 för o kolla när han tänkte komma. När han kom låg jag och sola ^^. Strax efter åkte pappa och han till systemet och handla dricka, undertiden så duscha jag och valde kläder - Släkt kalas!

(Mitt hjärta <3 )

UNDERBAR kväll, jag tror att Micke hade det roligast av alla hihi. Men uurgha vad söt han är <3.
Vi gick hem (utan pappa) vid halv3-3 på natten..
Vi gick där på vägen en varm sommar natt, nästan morgon efter som att klockan va runt 3 tiden.
Vi båda små vingla. När vi kommer upp för en lång backe ser jag en k brunn, jag varken går eller ställer mig på sånna..Men denna natt ställde jag mig på brunnen åvanför backen, och sa "K som i kyss" Han kollar upp på mig, går fram till mig, ler så där som bara han kan. Han håller om mig som aldrig förr och ger mig en av de bästa kyssarna jag någonsin fått <3

Jag är verkligen kär!<3

Kvällen va jätte rolig, Micke spelade mycke fotboll med 10åriga Oliver och sedan spelade dom massa rock musik.. det roliga är att nu är min släkt typ kär i Micke - och Micke verkar gilla dom så det känns verkligen toppen nu. - Ja Micke har träffat släckten förut men inte riktigt på det här avslappnande sättet så nu fick dom verkligen chansen att verkligen prata och umgås :) Efter som att släkten betyder så mycket för mig är det ett STORT plus om de funkar ihop hihi. 
När vi kommer hem så va det bara bums i säng, båda somnade nästan på engång.

Dagen efter gick vi upp vid halv 1, jag koka kaffe medans han klädde på sig. Pappa va inte hemma, så jag slog en pling på hans mobil, de visade sig att han sov kvar där.
Det va tängt att vi skulle hem till farmor och farfar på fika men de visade sig att dom va på landet. Så vi tog en prommenad ner till släktingarna. Där va det fullt röj, sol - bad - musik - sprit - hehe. Jag och micke va väldigt sega så vi mäst bara va, men skönt va det. Vi vart till slut ca 11 pers och de sluta med att vi beställde pizza.. Hahah jag och Danne (pappas kusin) åkte och hämtade 11 pizzor höhö.
Dagen efter (söndag)

När maten smält lite och vi njutit lite till av värmen så tackade vi för oss.
Vi gick hem, micke packade sina saker och jag sa att han fick välj om jag skulle med eller inte. Han sa att han endå bara skulle hem och sova, men att vi kan höras i morgon.. Tror han såg på mig att jag vart lite nere (men samtidigt så va/är jag super trött så de va lika bra att jag stannade hemma) men i alla fall så fick jag massa kramar, massa pussar massa söta ord.. Verkligen ur gullig! Men lite chockad efter som att vi inte brukar vara så där.. Men finns ju en historia om det också, bara så skönt att vi verkligen, verkligen hittat varandra <3

I övrig fattar jag inte varför jag är uppe, tänkte gå o lägga mig vid 8-halv9 men sen såg jag en film.. och ja.
Nu ska lilla jag sova!

Puss Puss på er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0