Tungt.

Nära och kära betyder så otroligt mycket för mig. Så just därför är jag lite nere just nu. En släkting ligger på huddinge sjukhus, va där i dag. Och du kan tänka dig själv hur det är att möta släktingar i garaget som gråter. Kramde dom hårt, men vad ska man säga? inga ord kan ändra på något. Men en kram känns aldrig fel.

En av dom pratade direkt om morgondagen, då vi ska till värmdö och fira min kusin.

I natt sov jag kanske 3 timmar MAX...

Va ju hos psykologen i fredas då jag fick veta att hon pratat med Elli (hon som jag prtade med förut) angående mina sömn-problem. Nu har jag två veckor på mig att ta beslut om sömntabletter. De båda tycker att jag ska ha det. Men får se.

Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0