"Tråkig nyhet"!.. x)

Denna vackra dag ska jag joba, just denn fin underbara varma dagen ska jag stå inne :(
Men jag hoppas att dagen går fort, jobbar till fem så förhoppningsvis så är solen kavr då ;)

Vad gör man inte för pengar? höhö x)

Annars så är allt bra, förutom att jag har ständig huvudverk och vet inte vad jag ska göra med det...

Igår kom farmor och farfar o plocka upp mig, vi åkte till faster o fikade. farfar åkte hem strax efter men jag och farmor stannade lite till, ja jag älskar min släckt! - Jag och farmor tog en prommenad hem, så stod vi och snackade i 100 år innan vi sa hejdå. Jag skulle möta pappa i centrum vid halv 5 för att fixa lite saker och sen äta. När vi gjort det säger pappa att vi kan åka förbi och hälsa på farmor och farfar, de gjorde vi haha :)

(bjuder på denna bild!)
Vi va där till halv 7-7 tiden och sen gick vi hem, jag fixade kläder som farmor sa att hon kunde tvätta. Ringde farmor och sa att de va ganska mycket, vi fick lite roligt att jag ringde efter ca en halvtimme, setts två gånger x).  Sen fixa jag med Lollos hamster efter som att hon är i england, Plötsligt va klockan runt nio kvart över nio så jag kröp ner i sängen. Inte kunde jag sova inte, sovit suuper dåligt och pappa kom in vid 5 tiden och bad om mitt buss kort (han ska fylla på det så jag fick hans).

Klockan sex vaknar jag av att jag är jätte törstig, dricker och lägger mig igen.
Klockan sju knackar det på dörren, min första tanke va att klockan va nio och att mobilen inte ringt. Men det va farmor som kom 2 timmar tidigare än vad vi sagt, pga att tvättstugan va ledig mellan 7-11.

Nu har jag varit uppe ganska länge och är väldigt trött men hoppas att dagen går bra och FORT!
Micke kommer antingen i kväll eller i morgon, tror de blir i morgon men hur som så längtar jag :D hihi<3

De va lite de, puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0