Torsdag.

I torsdags tog vi det bara lungt och gjorde oss i ordning. Jag skulle till tåget för att ta mig hem till stockholm igen. Tåget gick vid 1 tiden och skulle sedan ta ca 3 timmar. Och det gjorde det.
As varmt och äckligt men jag överlevde. Micke ville att jag skulle komma till honom så jag åkte dit. Men när jag klev av tåget så kännde man typ lukten av stress hit och dit, full rulle över allt. Då jag lägger extra märke till vilken stor skillnad det verkligen är på att vara bara någon timme bort från stockholm.

Men jag tog mig till tunnelbanan hem till Micke, o för engångs skull så känndes den resan inte alls lika lång som den brukar. Hemma hos micke stod hans mamma och lagade mat så jag berättade om allt de sjukaste vi varit med om.

Sen kom Micke hem. Fick en hej-puss ^^. Sen va vi båda lite off han va någonstanns och jag va på en annan plats så gick vi om varandra och så. Men till kvällen så kolla vi på en skräckfilm då det vart som de va innan jag åkte, helt underbart mysigt :) Han fick sina två armband och vart jätte glad :).

Natten vart ju såklart super mysig! :D <3

Nu bara läängtar jag super mycket tills jag får träffa han igen :)

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0