Tisdag- Konstig dag

Idag vaknade jag när Micke gick upp, det knäppaste va att jag somnade om men trodde jag va vaken.. Jag drömde att Micke pussa hejdå och fixa lite andra saker som va hel skumma. Och sen vaknar jag "igen" (på riktigt) men va så klart helt för virrad. Micke kommer in och pussar hejdå och jag trodde för en sekund att han va lite rolig som kom in två gånger ehe! - Drömmar kan verkligen vara skumma.

Jag gick upp vid halvtio, tog en dusch. Satte mig en stund på balkongen. 
Jag gick in igen efter enstund och vile se på film.. Jag väljer film (gustaf 1) filmen går igång.. Plötsligt märker jag att dom pratar på franska. Letar efter kontroll, hittar en men det funkade inte.. Kurt kommer hem och jag frågar honom då han säger att kontollen är i vardagsrummet x) dom andvänder samma. Jag kollade på filmen och sen vart det några avsnitt av Tusen bröder =)

Pappa kom och hämta mig vid fem tiden. Vi handlade mat, shushi (eller va fan det heter xD) och jag tog en sallad... Men den va inte alls god så det vart inte så mycket av den.

(bild på "nya" frillan)
Nu sitter jag och laddar upp för morgon-dagen, Jobb 8-16 :S känns jobbigt men samtidigt så behöver jag pengarna ;). Men haft ont i magen hela denna dag för att jag är lite närvös för morgon dagen :/. 

Det roliga som hände i dag va att jag frågade micke om han ville att jag skulle va kvar till kvällen. Han sa att han skulle bli kvar på jobbet för att han ska mecka med sin bil. Så jag fick göra som jag ville. Då jag bara svarade jaha okej typ. Lite senare så hör jag av mig och säger att jag drar vid fyra tiden.. Då jag får ett svar "Okej men hörs ikväll? :), puss" Jag vart verkligen jätte glad över det.. Likså igår...

Igår körde mamma mig till Micke, men det var super sent.. Jag sov bort dagen så tappade tidsuppfattningen, färgade håret sen va klockan nästan sex och jag missade precis bussarna som gick. Mamma kan köra mig men att hon skulle förbi ett stall först. Så när klockan är stax innan 8 får jag sms från micke då han undrar var jag tagit vägen (halv 7 sa jag att jag skulle va hos honom om ca 1 timme) - Så han har överaskat mig och får mig verkligen glad :) hihi <3 

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0