Shopping.

Då har jag shoppat lite nya kläder.
Fick en jätte fin tröja av mamma för 300 kr :D
Sen vart det lite annat, men oj vad lätt de är att
göra sig av med pengar ibland!

Efter det har jag gjort lite uppgifter i boken, handlat mat med pappa.
Ätit äcklig middag (den va inte äcklig bara jag som inte va hungrig!!)

Imorgon är det jobb 10-19:15 - Hoppas jag överlever!
och jag ber alla människor i hela sverige att åka in till stan-city
imorgon så man får lite o göra! hihi

Ska även jobba fredag men tackade nej till stängning då med,
så jobbar 11-15 så det känns ganska okej (:

Ska försöka lägga in bilder och så, men nu är det ganska mycket
annat som händer i livet...



Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0