Psykologen.

Ja då kom jag hem från psykologen för ca 1 timme sedan. Idag gick det ganska bra, hon tycker att jag formulerat mig jätte bra i boken och att jag förklarar på ett bra sätt. Och jag som va så super närvös över att hon typ inte skulle fatta vad jag menade eller hur fan jag skrivit hehe.

Men tiden bara flög iväg, men vi han prata lite om annat som inte har med skrivandet och göra. Men det är alltid så att jag kommer på 27 miljonersaker dagarna innan som jag vill prata med henne om men sen när jag väl siter där är jag helt tom. - Ungefär så som när jag ska säga något mer kännsligt till micke. Allt bara försvinner bort under just den tiden som jag har på mig.

Det är skönt att komma till henne och att vi fungerar ihop. Trotts att hon är i 20 årsåldern, precis som mig så känns det bra. Inte en gammal tjock kärring med glasögon som sitter och tror att hon vet allt och att livet är enkelt. Utan hon är jordnära - nsom man säger. Hon kommer även med bra idéer och även hon får tankar om hur jag mått/mår och hur jag haraft/har det. Så otroligt skönt!

En av hennes bästa kommentarer i dag va gällande en text i boken, att om skyltdockorna skulle va levandemänniskor skulle inte äns hälften av dom kunna leva ett normalt liv, och mer än hälften skulle inte heller kunna ha sin mens.
Då hon sa "Ja och kläderna passar inte äns på dockorna utan dom
tar nålar och säkerhetsnålar och sätter fast övrigt typ på "ryggen" (baksidan av skyltdockan).

Varför gör man så smala skyltdockor så att kläderna inte äns passar?
Samtalet rullade på och nästa vecka har hon semester, så det är två veckor till nästa gång. Fick massa uppgifter att göra så dom får följa med till Dalarna. Hehe.

Så här ser jag ut i dag (URSCH!!!) Men bjuder på denna ;P

Jag ska inte åka tåg, därför är jag hemma fortfarande, jag ska åka bil med en av soffans mammas kompisar. Lite pirrigt men det blir nog roligt! Hon sa att de är en pratglad sak så :p.

Puss Puss på er alla!<3
uppdaterar när jag kan/fårtid, beror på vad vi gör på dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0