Natten.

Ja den va inte rolig... Kunde inte somna (som vanligt) vid ett tiden tog jag en stark alvedon och sen slappnade jag av liite. Men vaknade någon timme senare av att de oska och blixtrade.. Som sagt väärsta ovädret. Vet inte hur länge jag låg vaken men vet att när klockan ringde så sov jag faktiskt ganska bra, men då va det dax att kliva upp. Så...

Sömntabletter här kommer jag!
(får dom på tisdag) - Hoppas på mer sömndå!

(haha urs vadmanser ut xD )
Jobb i morgon 11-15 sen kommer Miicke ponken hem till mig.
Igår kväll va jag väldigt låg och fick inget svar från honom då jag inte mådde bättre.
Det visade sig att han glömde mobilen i bilen så den låg där hela natten. Så idag har han
varit väldigt sööt <3  

Btw så raggade en brasilaren(?) på mig på jobbet.
Han: You ar wery beutiful girl!
Jag: Hahaha, okey..?
Han: What yours name?
Jag: What do you think?
Han: hmm..
Han: Yours name is Beautiful!
Jag: haha, you say taht..
Han: Do you have boyfriend? 
Jag: yees!
Han: his name is lucky
  

Sen pekade jag på kvittot och sa and there can you see my name!Haha
Helt galet, visste inte vad jag skulle säga eller så.
Men betalt och slå in packetet klarade jag av!xD 
hahaha.
 
Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0