Måndag - Strålande sol.

Idag vaknade jag as sent, halv 12 :O fick värsta chocken! Men jag somnade kring tre.
Inte pågrund av någon ångest-attak eller så men jag bara låg och tänkte, tittade i taket lixom. Jag hörde hur max låg och pendlade mellan att snarka och drömma så han pep till lite då och då. Jag önskade just då att jag bara kunde falla in i hans drömm.

Sist jag kolla på klockan så va den tio i tre. Där eftr slocknade jag troligtvis.

Väl uppe så tog jag och lillasyster på oss bekini och slängde ut en filt på gräset, läste i böckerna och snackade om allt o inget =) <3 Hundarna va också med såklart! 

Efter ett tag så får jag för mig att färga håret, så nu har vi varit i centrum och köppt färg och nu sitter den i och värker. Hoppas det blir bra, linte närvös för resultatet - hihi.

Ikväll ska jag till Micke ponken, hoppas på att få skjuts av mammi som ändå ska åka runnt. 


Hörs senare eller i morgon ;) 

Puss Puss<3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0