Lördag-söndag

Lördag hände det typ ingenting, Älskade Sanna hörde av sig och fråga om jag ville komma på en grej i norrtälje. Vart suuuper glad för jag saknar henne så himla mycket. Men jag va så seg, trött och ont i huvudet så tyvärr tackade jag nej. (så får väl egentligen skylla mig själv då).

Men senare på kvällen så åkte vi till huddinge sjukhus och hälsade på farfars bror som brutit höften.
Vi va där tills han fick sitt kvälls fika. Vi rörde oss hem och handlade mat på vägen. Jag tog en suuper god sallad med bröd till :D. Sen kolla jag, lollo och mamma på en film! Mys<3

Söndag: Vaknade jag med samma sega kännsla men tack vare pelle så kunde jag somna hyfsat tidigt. Så otroligt tacksam för vänner som man bara kan sms/ringa till vad klockan än är!<3.  Jag gick upp och tog en kopp chocklad, något chocklad pulver som lollo köppte i London - As gott :)

Sen har jag solat och läst lite i en super bra bok som jag lånat av soffan. Jag verkligen fastnar i den MEN jag gillar inte böcker, efter som att dom tar slut för eller senare! BLÄ!

Jag och pappa kollade sen på sunes sommar som gick på svt B xD.
Efter det åkte vi och handla, då jag träffa på Tina, min kompis lillasyster (18år). Vi stod och snackade och plötsligt va pappa borta :S Jag leta o leta o leta men han va borta!
(Tanken slog mig att gå fram som en ledsen unge och be dom ropa ut efter honom) Men jag ringde hem till lollo som fick sig ett skratt. Jag gick sedan ut till bilen och kolla fall han gått dit.. Där satt han och vänta på mig! och jag som väntade på honom inne på Ica!

Nu har jag precis varit ute med Soffan, vi har tränat och gått prommenad med våra små vovvar! :D <3
Det va verkligen super mysigt och Max börjar jag kunna ha lös även om vi möter hundar, så duktig så! hihi :)<3

Xtra och Max leker :D<3




Min ÄLSKADE Max <3<3

Nu ska jag mysa med lillasyster!

Puss Puss!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0