Inre-kännslor? :p

Ja då tror jag att jag packat allt nu, ja jag sa det i förra inlägget också men alltid är det något man glömt + att jag typ packat som om jag skulle va borta ett år! haha lär mig aldrig att ta med mig "lagom" mycket!... Men, men inte sånt här tråk jag ska berätta nu.
Kommer va utan Micke-ponken i drygt en vecka nu, och tänk att jag alltid vill säga en massa saker till honom när jag ligger så där bredvid honom och vi har precis stängt av tvn. Men aldrig får jag det sagt! Kanske är det alldeles för känslig punkt som gör att tungan inte lyfter sig och skapar ord som den brukar...

Men jag är så otroligt glad att vi för det första ens hittade varandra och sen träffades. Verkligen ödet eller vad jag ska säga. Vi har haft så otroligt mycket motgångar och nedgångar att det inte är klokt. Jag tänker alltid att det är/varit mitt fel, att det är jag som gör fel – Ja! Men till en viss del. Alla problem som dykt upp under tiden är i slutändan 50/50.

Jag kan inte förstå hur stark och vilken vilja han har haft som alltid stannat hos mig, vad jag än gjort eller sagt mot andra och mig själv så har han aldrig gettupp – Det kallar jag för kärlek –

Jag menar, se bara på Thailand resan. Den vart kanske inte så där som vi tänkt oss. Jag trodde nästan att han skulle lämna mig (göra slut) när vi kom hem, trodde att han va så sjukt trött på mig och mitt inre monster som sitter där och gör mig helt fuckt up! Men han (vi) fortsatte att kämpa.

För någon vecka sedan va jag så sjukt osäker och trött på att han och jag alltid ska få problem, jag menar varför just vi? – Så jag ställde en enda fråga (okej först skrev jag värsta brevet men ett 10 sidigt brev vart till ca två meningar/frågor) Och efter det är våran kärlek som en dans på rosa måln!<3

Känns lite löjligt det här, men allt låter så mycket bättre i mitt huvud.
Men ni kanske fattar poängen.
 
Min alldeles egna Pjiiins!<3 (: 
 
Bästa låten ever, till dig Micke!<3
Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
[Jag säger] Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil.
Saknar jag din doft och din vackra profil.
Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så,
För det bara blev så, vet du kan förstå.
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann,
Hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land.
Värme som sätter mig i brand.
Och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den.
Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att va' isär.
Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
[Jag säger] Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Älskar dig mäst av allt, ses om en vecka!<3

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0