Hos Miicke så därför inget bloggande!

Ja som ni vet så jobbade jag igår, det gick bra.. Förutom att det typ va dött! Vi va tillslut 3 pers som bara stod. Chefen hade satt in 3 just för att de va 70 % (därför började jag 8 för att märka om alla kläder).
Men dagen gick endå gaanska fort.

Efter jobbet åkte jag till Micke, gjorde lite uppgifter i boken. Ligger efter i den.. har tio sidor kvar och fattar inte två uppgifter och ska till henne i morgon. Men får förklara för henne hur läget ligger till (: . När micke väl kom hem så har deet hänt en del saker så han va på dåligt humör då jag får panik när vi ska sova.. Tror alltid att de är jag som gjort något.. Så Hade sån där lagom panik natt igen :/

Idag har jag varit med Mickes mamma hela dagen (: vid två tiden kom Mickes syster och plockade upp oss. Vi åkte till Ica Maxi. Hjälpte henne o handla. Lilla filipa va med också, och oj vad hon har växt! det va mysigt. När vi kom hem fikade vi. Te, kaffe och bulle hihi.

Nu har jag och Micke ätit vofflor, svullar lite godis som jag köppte till oss och nu badra han.
Får se om vi hittar någon film.

Btv så har jag hittat ett par jätte snygga jeans! - men jag fattar verkligen inte varför dom ska kosta så mycket.. Okej med en tusenlapp o nån hundring till men absolut inte mer!

Super snygga MEN 2498 :- heeelt sjukt!!


Hörs mer i morgon, då jag först ska till psykologen och sen hem och träna maxen =)

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0