Då är Juni över :D

(typ onödigt inlägg xD )

Ja dåt har äntligen en månad till passerat, jag tycker för tillfället att tiden går väldigt långsamt!
Och den här sommaren är så konstig så för mig gör det inget om ni andra tycker den flyger för bi höhö xD.

Så välkommen JULI :D hahaha. 

Igår va jag själv hela dagen, åkte in till stan och fixa ny mobil :D och jag ÄLSKAR DEN!
Visst är det lite svårt o veta hur allt fungerar men jag lär mig nog ;).
Efter att jag köppt den åkte jag hem igen, satte den på laddning och läste lite i instruktionerna, skrev upp alla kontakter på ett papper så att jag har alla kvar.

När klockan närmade sig halv6 (tror jag) gick jag över till Farmor och farfar, åt middag, duscha fikade lite och hade det så där mys som man har med farföräldrar <3

Jag gick hem och farmor passade på att ta en kvälls promenad, så fick lite sällskap :)
Sen kolla jag på tv och fixa med mobilen höhö xD. 

Idag ska jag med farmor o farfar till faster o fika x) hahahaha!

Lovisa är nu i england, ringde henne i går när dom va framme och kolla hur resan gått. 

Puss Puss<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0