Är hos Miicke ponken <3

Det dröjer innan vi ses igen.
Han är upptagen resten av veckan och jag åker till Rättvik (dalarna) på fredag.
Så de blir att mysa gärnet ikväll <3

Det ska självklart bli super roligt att åka till soffans landställe och träffa hennes familj och allt de där :D.
Vi har alltid så kul tillsammans, så ska verkligen bli mys! :)

- Ja varför bloggar jag om det är sista kvällen på ett tag, jo Micke ligger i
badet så medans jag väntar på att han ska bada klart så slänger jag in ett inlägg.

Idag gick jag upp vid 10 tiden, sov nästan inget alls i natt så fick vila ut på morgonen. Jag tog en prommenad till skärholmen. Ringde Miicke på vägen och frågade om jag skulle åka hem, efter som att jag jobbar i morgon och han trött.. Men fick svaret att han ville att jag skulle stanna efter som att det dröjer ett tag till nästa gång, jag vart alldeles varm inombords!

Väl framme i Skärholmen ville jag hitta ett par shorts men det slutade med en jätte fin jaens kjol, lägger ev in en bild i morgon efter jobbet. Jag gick runt och kolla lite till men vill spara pengar så jag nöjde mig med kjolen. Efter några timmars tittande och velande så bestämde jag mig för att åka "hem".
Jag tänkte ta bussen hem, efter som att höfterna började verka (har ju problem med dom) men bussen skulle gå om 20 min så jag bestämde mig för att gå hem också. Det roliga är att jag kom fram några sekunder före bussen! haha.

Hemma hos Micke igen så har jag duschat, kollat upp hur jag ska åka i morgon, pratat med mamma som jag inte sett på mer än en vecka. Bara tagit det lungt. Vid 5 tiden kom Mickes mamma hem.
Nu har vi precis ätit och Micke har beställt kläder tidigare som kom i dag så vi kolla på som och sen visade jag min kjol höhö.

Skriver kanske efter jobbet i morgon, men måste börja planera packning och sen fixa med uppgifter från psykologen som jag helt glömmt och dom ska vara klara på fredag! .

Puss Puss på er alla söta!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0